אם אתם הולכים לקניות ברח' אוסישקין או רח' סוקולוב, אם אתם מלווים ילדים לבית ספר, או אפילו עושים פעילות ספורטיבית של הליכה או ריצה ברחובות העיר – וודאי נתקלתם לא פעם בעוברי אורח או אפילו שכנים שהולכים בליווי כלבם ברחובות. כדאי לדעת – אפילו חברו הטוב של האדם, עשוי להפוך לאויב שלכם ולו לרגע בודד – כדי להשאיר אתכם סובלים מנשיכה. כלל זה לא מתייחס רק לכלבים שהוגדרו כמסוכנים, אלא כל הגזעים וכל הסוגים.
א' יצאה לתומה להליכת בוקר ספורטיבית במרכז רמת השרון, כאשר כשהיא צועדת ברח' הקישון, הותקפה וננשכה על ידי כלב ברגלה. הנשיכה גרמה לא רק לפציעה עם זיהום ברגל שחייבו טיפול יום יומי במשך שבועות רבים, אלא גם לטראומה נפשית שזעזעה את חייה.
בתביעה משפטית שהוגשה על ידי עוה"ד יגאל טמיר ואסנת מטלון ממשרד חברת טמיר עורכי דין, טענה א' לנזקיה ולאחריותו של בעל הכלב בפיצוי בגין הנזקים. ביום 30.6.17 פסק שופט בית המשפט השלום בתל-אביב, ד"ר קליין, פיצוי לתובעת בסך של 603,220 ₪, תוך חיובו של בעל הכלב אישית וחברת הביטוח.
עורך הדין טמיר "קיימת חשיבות רבה בפסק הדין, שיש בו משום ביטוי ועמדה בנוגע לחובתם של בעלי כלבים לשאת באחריות לתקיפות ונזק שגורמים חיות מחמד שלהם, ובפרט – כלבים, וכן מודעות להשלכות שחוויה קשה כדוגמת נשיכה על ידי כלב, יכולה לגרום לאדם, ולכל אורח חייו."