כנגד הנאשם הוגש כתב אישום המייחס לו עבירה על סעיף 64 (א) לפקודת התעבורה – גרימת מוות ברשלנות , בתאונה בה נהרגו 2 נוסעים ברכבו של הנאשם.
לידיעה כללית : על פי פקודת התעבורה , נקבעה ענישת מינימום בעבירה של גרימת מוות ברשלנות : 3 שנות פסילת רישיון נהיגה ו 6 חודשי מאסר לריצוי בעבודות שירות .
מדיניות הענישה בתאונות דרכים קטלניות הוחמרה בצורה משמעות , ומדיניות הענישה כיום היא של עונשי מאסר באחורי סורג ובריח ופסילת רשיון נהיגה לשנים רבות.
בחודש פברואר 2006  בדרכו לים המלח , כאשר עימו ברכב רעיית עובד של הנאשם וביתם  , הנאשם הסיע אותן ברכבו  בדרך לים המלח לחופשה משרדית של עובדי משרדו ובני משפחתם במלון קיסר בים המלח. רכב הנאשם סטה והתנגש ברכב שנסע במסלול בנסיעה הנגדי. כתוצאה מהתאונה נהרגו 2 הנוסעות ברכב הנאשם.
במסגרת הסדר טיעון שהגיע ב"כ הנאשם , עו"ד טמיר עם פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הוסכם כי יוטלו על הנאשם 6 חודשי מאסר לריצוי בעבודות שירות , ורישיון הנהיגה יפסל ל שנים בניכוי הפסילה אותה ריצה.
בית המשפט השלום לתעבורה בירושלים, כב' השופטת בבלי שרון, כיבדה את הסדר הטיעון , לאור לקיחת האחריות , נסיבות התאונה, דרגת הרשלנות, הנסיבות האישיות  ועברו התעבורתי .