תושב הרצליה שהיה בדרכו לעבודה, נפגע בתאונת דרכים, שעה שחצה כביש במעבר חצייה, כשהוא בדרכו לעבודה. כתוצאה מהתאונה נפגע הלה וסבל מפגיעות אורטופדיות, בפרט – באגן ובצלעות. בגין חבלות אלו נקבע כי לנפגע נותרה נכות בשיעור של 10% נכות.  אלא שכחודש וחצי לאחר תאונת הדרכים, סבל זה מאירוע מוחי, שגרם לו לנכות נוירולוגית חמורה בשיעור של 40%.
הולך הרגל פנה אל משרד עו"ד טמיר, אשר סייע בהליכים מול ועדות רפואיות וועדות ערר של המוסד לביטוח לאומי, שהביאו בסופו של יום, להכרה מלאה כי נכותו הנוירולוגית של הולך הרגל, מן האירוע המוחי שעבר, קשורה בקשר ישיר ובלעדי לתאונת הדרכים. עובדה זו הביאה להגדלת קצבאות נכות מעבודה שמשולמות לנפגע עד כי ערכן עומד היום על יותר משני מיליון ₪!!. 
בנוסף לכך, ליווה משרד עו"ד טמיר את הנפגע וייצג אותו בתביעותיו כנגד מבטחת הרכב הדורס, שם שולמו לנפגע עוד קרוב ל – 400,000 ₪, וכן בתביעת תגמולים מכוח פוליסת ביטוח תאונות אישיות שעו"ד טמיר אתר, במסגרת ארגון העובדים שהנפגע חבר בו, שם שולמו לנפגע עוד כ- 90,000 ₪ נוספים. 
עוד ממשיך משרד עורכי דין טמיר ומלווה את הנפגע בכל עניין או קושי שנתקל בו, הן בהליכי החזר תשלומים בגין הוצאות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי; קבלת 'תו נכה' ממשרד התחבורה ועוד כיו"ב.