לאחרונה הובאו לטיפול משרדנו, שלושה אירועים תאונתיים נפרדים במועדים שונים בהם נפצעו בחורים צעירים, עת שיחקו במגרש כדורגל סינטטי – של חברת "גולבול ספורט" בע"מ, ברמת אביב תל אביב, ואשר בעטיים הוגשו על ידי משרד עוה"ד טמיר כתבי תביעה בגין עוולות בנזיקין של רשלנות , כנגד החברה האמורה.
התובעים הינם שלושה בחורים צעירים, שנפצעו באותו המגרש ממש, במועדים שונים, בגין רשלנות של מתקיני הדשא, מתחזקיו ובעליו, ואשר פציעותיהם הותירו אצלם נכויות צמיתות ופגעו קשות באורחות חייהם של הנפגעים, לא זו אף זו, במקרה אחד אף נקטעה המשך הקריירה המקצוענית של שחקן כדורגל המקצועני ע.ש, ששחק בין היתר בליגת העל  – במכבי נתניה, ועובר לכך בנבחרת הנוער של ישראל.
והנה בעצם ימים אלו בית משפט השלום בתל אביב, קבל את תביעת התובע הראשון (ע.ד.) ולפיה נפסק כי חברת "הגולבול" תשלום פיצויים בסך של 225,000 ₪ בגין נכותו האורתופדית שגרמה לנזקיו, היות ואלו נגרמו מחמת ליקויים בהתקנה ובתחזוקה של המגרש.
ברי כי צירופם של המקרים ונסיבות התרחשות התאונות המצערות, לא מותיר כל ספק לגבי מידת הסיכון המוגברת אשר קיימת, במשחק במגרש בכדורגל של חב' גולבול ספורט בע"מ, ובמשחק במגרשי כדורגל סינטטיים אשר מתוחזקים בצורה רשלנית.
יצוין ויודגש, כי מגרשים אלו משמשים עשרות אלפי ילדים במסגרת בתי הספר לכדורגל ומחלקות הילדים והנוער בכל רחבי הארץ.

 

לכתבה בעיתון ידיעות אחרונות לחץ