בעצם ימים אלו הוגשה תביעה כנגד גן האירועים המוכר – "מקום בלב" ברעננה.

בתאריך 29.10.15, התארח ת' – אשר היה אותה העת כבן 11 שנים בלבד, עם שני הוריו בגן אירועים "מקום בלב" ברעננה, במסגרת אירוע בת מצווה, אליו הוזמנה המשפחה. מדובר בקטין אשר משחר ילדותו אובחנה אצלו אלרגיה לחלב ברמה מסכנת חיים.
לאחר הגשת המנות העיקריות, נפתחו שולחנות הקינוחים, תוך הפרדה בין מוצרים שסומנו כ"חלביים" לבין מוצרים שסומנו כ"פרווה", קרי – ללא מוצרי חלב. הקטין, ביקש להתכבד ממנת קינוח של סופלה שוקולד.
בטרם טעם מהמנה, נגשו הוריו של ת', – על מנת לוודא ולשלול כל חשד, שאכן מנת הקינוח המיוחלת אינה מכילה חלב, זאת תוך נקיטת משנה זהירות, וחרף ההפרדה כביכול שנעשתה, כאמור, בין קינוחי החלב לקינוחי הפרווה. הוריו של ת' הבהירו לנציג במסעדת האירועים, שלא מדובר על עניין של שמירה על כשרות, חשוב ככל שיהיה עניין זה, אלא בסיכון רפואי ממשי, באלרגיה חמורה ומסכנת חיים בחשיפת התובע לחלב. לאחר פנייה זו, השיב האחראי על האירוע מטעם גן האירועים באופן חד משמעי ומוחלט -שאין במנה מרכיבי חלב כלשהם.
לפיכך ת' טעם מן המנה.

זמן קצר לאחר שטעם מהסופלה, חווה ת', תגובה אלרגית קשה, ונכנס לשוק אנפילקטי. ת' הצעיר חש בעקצוצים וגרד בגרונו, נפיחות בפנים ובלשון, קוצר נשימה קשה, וחרדה קשה שמא יקפח את חייו.
הוריו של התובע, מיהרו והזריקו לו זריקת מנת אפיפן, המצויה ברשותם דרך קבע. אלא שכמות רכיבי החלב במנה היתה משמעותית, ולא היה די בחומר במזרק כדי למנוע את ההתקף.
בנסיבות אלה הובהל הקטין לחדר המיון בית החולים "שניידר", לצורך טיפול בהול. שם אושפז מחמת מצבו.
מאז אותו אירוע קשה שחווה, תחושת חוסר האונים, והחשש הממשי לחייו, סובל ת' מהתדרדרות כללית במצבו, ותסמונת פוסט טראומטית קשה.
לאחר האירוע, נבדק ת' על ידי מומחה רפואי – פסיכיאטר לילדים, אשר קבע כי נגרמה לו נכות נפשית משמעותית לצמיתות, בשיעור של 25%.

לאחר שחלפה הסכנה המידית לחייו, בוצע בירור באמצעות משרד הבריאות, שהעלה כי קינוח "סופלה השוקולד" אשר הוגש במקום, הינו מוצר חלבי, והמקום נקנס בגין כך על ידי הרשויות.
בד בבד הוגש על ידי הוריו של ת', באמצעות משרד עורכי דין יגאל טמיר, תביעה משפטית כנגד גן האירועים לפיצוי בגין הנזקים שגרמו לת' הצעיר, בכך שהטעו ציבור שלם של מבקרים, לרבות שומרי כשרות, וכמובן – מבקרים עם אלרגיה למוצרי חלב. התביעה הוגשה בימים אלו לבית המשפט השלום בתל אביב – יפו, בגבול מסמכותו, קרי – 2.5 מיליון ש"ח.