הנאשם, שהיה מיוצג ע"י משרדנו, היה מעורב בתאונת דרכים, עת נהג ברכבו בכפר תבור, רוכב אופנוע מעורב נפגע אנושות.

בגין כך,  הוגש כנגד הנאשם כתב אישום בגין אחריות לתאונה, והתיק בעניינו נוהל על ידינו בבית המשפט לתעבורה בנצרת במשך למעלה מ-9 שנים (!!!) עד שלבסוף ניתנה הכרעת דין מזכה בשנת 2016.

לציין כי בעת התאונה היה הנאשם מתמחה בקרדיולוגיה, ובעת גמר ההליכים בתיק, קרי במועד הכרעת הדין, היה הנאשם מנהל יחידת טיפול נמרץ.

במסגרת ההליכים המשפטיים,  שנוהלו בפני בית משפט השלום לתעבורה בנצרת, משך שנים רבות כאמור, נתגלעו על ידינו בחקירותינו מחדלים ופגמים רבים בעבודתה המקצועית של משטרת ישראל, הן של הגורמים הבכירים ביותר בחקר תאונות הדרכים במטה הארצי  בחקירת התיק דנא, הן מחדלים לעניין חקירת נסיבות התאונה והן התנהלות לקויה של התביעה המשטרתית במהלך המשפט.

במסגרת הכרעת הדין המזכה, המשתרעת, על גבי 30 עמודי פרוטוקול – בית המשפט מבקר קשות ונחרצות את משטרת ישראל וקובע כי מניתוח הראיות שהובאו בפניו לא זו בלבד שלא ניתן היה להרשיע את הנאשם בעבירות המיוחסות לו אלא שלא היה מקום להגישו מלכתחילה, כתב אישום אשר הוגש למרות המלצתו של הבוחן המשטרתי לסגור התיק כנגד הנאשם, ולא להגישו לערכאות.

לבסוף,  קובע בית המשפט כי בשל מחדלי החקירה הרבים והחמורים בחקר התאונה, וכן התנהלותה של התביעה המשטרתית במקרה דנא, "חסרים בידי בית המשפט נתונים עובדתיים מהותיים…", ועל כן זוכה הנאשם!